אלדד יניב: "נתניהו צריך להגיע למגעים בבית הנשיא"

אסתי פלד No Comments on אלדד יניב: "נתניהו צריך להגיע למגעים בבית הנשיא"

עו"ד אלדד יניב, במהדורה המרכזית: "אני מהמחנה השני ואני מכיר בניצחון שלו ואני חושב שהוא לגיטימי. כל איומי הסרק של מרי אזרחי ומלחמת אזרחים הם בושה וחרפה. מיום רביעי מוטל על כולנו לבוא כל הצדדים לבית הנשיא ולהגיע לפשרה".

צילום: קובי גדעון/ לע״מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד אלדד יניב, לשעבר ממובילי המחאה נגד ראש הממשלה נתניהו, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי. "יש הצעה קונקרטית לצדדים לבוא לבית הנשיא. אני חושב שהרצוג מקובל על ידי רבים. לא במקרה הוא זכה לרוב עצום בבחירתו. אחרי שלא כיבדו את הצעתו לעצור צריך לכבד את ההצעה שלו לפחות עכשיו אחרי הקריאה הראשונה".

לדבריו "אם הייתי רא"מ שמנצח עם 64 מנדטים הייתי מרגיש מספיק חזק ביום הראשון להגיד לנשיא עם כל הכבוד ליועמ"שית, שאני קורא לרה"מ לא להקשיב לה, ולנסות למנוע מלחמת אזרחים ואת הריח שאנחנו מריחים באוויר של רצח פוליטי. הוא היה אמור להגיד לנשיא ביום הראשון שמעתי אותך ודבריך נגעו לליבי, אני רה"מ של כולם ואני מגיע לדבר. אבל זה לא קרה".

"מרגע שהקריאה הראשונה עברה ממילא יש 40 יום עד הקריאה השלישית", הוסיף. "יבוא רה"מ בכבוד לנשיא וידברו; אני מהמחנה השני ואני מכיר בניצחון שלו ואני חושב שהוא לגיטימי. כל איומי הסרק של מרי אזרחי ומלחמת אזרחים הם בושה וחרפה. מיום רביעי מוטל על כולנו לבוא כל הצדדים לבית הנשיא ולהגיע לפשרה".



0 תגובות